Sisukord
Uued kursused
Huvitavat lugemist
Ben Furman
Tuntud Soome psühhiaatri Ben Furmani poolt välja töötatud meetod käsitleb kõiki probleeme kui teatud oskuste puudumist.
Veelgi enam – ta ütleb, et lastel polegi õigupoolest probleeme – nad lihtsalt pole teatud oskusi veel ära õppinud.
Nii algabki Oskuste Õppe meetodi järgi laste probleemide lahendamine sellest, et probleem sõnastatakse ümber oskustena. Kui probleem on oskusena sõnastatud, siis on lapsega uue oskuse omandamiseks vaja läbi teha rida samme, et laps ennast nii kindlalt tundma hakkaks, et suudaks uut oskust rakendada.
Need sammud on ülimalt olulised ja „Oskuste õppe käsiraamatu“ näol ongi tegemist väikese kuid põhjaliku konspektiga, mis need sammud näidetega illustreeritult ükshaaval ära kirjeldab.
Selline lähenemine muudab probleemidega tegelemise toredaks ja rahuldust pakkuvaks kogemuseks nii lapsele kui täiskasvanutele. (Väike Vanker)
Ilmumisaasta: 2016
Kirjastus: Väike Vanker
Arhiiv
UUDISKIRI SUVI 2013
Allikas: Shutterstock
SUVI 2013
Selle aasta suvise uudiskirja oleme pühendanud praktilisematele küsimustele, mis on mõeldud täiendama juulikuus ilmuvat uut e-koolitust. Sellest uudiskirjast leiate järgmised teemad:
Meelike Saarna kirjutab sellest, millised on põhilised vead, mida tehakse aktiivsel kuulamisel.Auli Andersalu-Targo selgitab, kuidas eristada väärtus- ja vajaduskonflikti ning annab lugejatele mõned näited olukordadest ja võimaluse arvata, missuguse konfliktivormiga on näidetes tegemist. Lisaks meie koolitajate artiklitele oleme tõlkinud ühe inglisekeelse artikli Gordon Training International'i (GTI) rahvusvaheliselt koolitajalt Steve Emmonsilt, mis ilmus GTI lapsevanematele mõeldud uudiskirjas. Steve Emmons küsib, kas lapsevanem peab oma lapse probleeme enda omaks ning selgitab, miks see tihti just nii on ja miks võiksime laste probleemid jätta lahendada lastele.
Põnevat lugemist!
Kärt Vajakas
Perekeskus Sina ja Mina
Uudiskirja väljaandmist toetab Hasartmängumaksu Nõukogu.