"Sina oled eeskuju!"
Kampaania toimumise aeg: 13.oktoober 2008 - 26.november 2008.
Kampaania eesmärgid
- juhtida avalikkuse tähelepanu laste ja vanemate vahelisele suhtlusele;
- näidata lapsevanematele, kui oluline on vanemate positiivne eeskuju, et lapsest kasvaks vastutustundlik, ennast ja teisi väärtustav inimene;
- mõjutada hoiakuid ja väärtusi ning ka suhtumist isendasse ja ümbritsevasse;
- näidata vanemale, milline roll on tema igapäevasel käitumismustril, millist mõju avaldab see lapse käitumisele ja kuidas seda soovitud suunas juhtida;
- muuta ja suunata vanemate mõtlemist ja käitumist: lapsed võtavad vanemate igapäevasest käitumisest omaks alati nii head kuid kahjuks ka halba;
- tuletada meelde, et kasvatus ei tähenda alati konkreetseid piire ja teadvustatud keelde ja käske, vaid ka igapäevast elu ja lihtsaid olukordi.
Rahastaja: Hasartmängumaksu Nõukogu.