Pojal pole õppimisega eriti probleeme, kui suudame teda õppima suunata. aga tavaliselt ütleb ta , et kõik õppitud ja kontrollida pole vaja. viimasel ajal kogu aeg koolit märkused, et rikub korda tundides- lobiseb, segab teisi , asjad kodus. Pea on tal hea, aga mingit süvenemist ja järjekindlust ma pole märganud,, enamasti teeb asjad kuidagi ära.. olen mures, ei tea kuidas teda mõjutada, et ta halva käitumise pärast koolist välja ei lendaks.
Kirjast võib aru saada, et Teile valmistab muret lapse käitumine koolis. On arusaadav, et pidev negatiivne tagasiside koolist on märk sellest, et noorhärra käitumine ei ole ootustega kooskõlas. Tunnis lobisemine, asjade koju jätmine ja teised kirjas loetletud käitumised, pole küll midagi sellist, mis võiksid tavapäraselt saada koolist väljaheitmise üheseks põhjuseks. Need käitumised, mis on kirjas loetletud on paraku paljudel noorukitel mingi aeg esinev ja kahtlemata on see õpetajatele ja teistele kaasõpilastele tihti tülinaks. Põhjuseid ja motiive, miks tekivad sellised käitumisprobleemid võib olla erinevaid. Tegemist võib olla ealiste iseärasustega, milleks võib olla trots, protest õpetaja või konkreetse aine suhtes; vajadus olla teise seas humoorikas ja julge jms.
Sellises olukorras võiks noormehega jagada oma siirast muret, nt Ma olen väga mures Sinu käitumise pärast koolis (oluline on siin ka täpselt väljendada milline osa nooruki käitumisest eriti hirmuäratav on), ma kardan . Vältima peaks moraalitsemist, hurjutamist ja ülereageerimist. Küsida ja arutada koos noorhärraga, mis on tema enda arvamus tekkinud olukorrast ja temapoolsed ettepanekud/lahendused.
tegelikult on selline "tähelepanu otsiv käitumine" olnud talle tükk aega omane. praeguseks on tal muud prioriteedid peale õppimist eriti välja kujunenud -tüdrukud, graffiti ja muu, viimasel ajal aga murelikuks teeb hoopis see, et ta ei räägi enam mulle probleeme vaid ütleb, et kõik on hästi.. aga avastan e-koolist rida kaebusi ja kooli kutseid.