Plaanin ka minna ja ei suuda otsustada. Viimasel ajal on nii palju sellest Perekoolist räägitud. Muljetage, kuidas seal on? Või mis muidu arvate kogu sellest asjast?
sõbranna käis, jäi väga rahule. Räägib, et 10 aastane poiss on hakanud talle oluliselt rohkem rääkima oma asjadest ja et ta ise näeb paljusid asju teisiti. Muudkui räägib tassi täitmisest. Ja esimesed edausammud sai ta oma mehe peal. Teine töökaaslane käis ka ja see ütles, et palju sõltub koolitajast. Et asi ise meeldis, aga koolitaja oli keskeltläbi. Mulle käib närvidele, et ühe sõbrannaga tuleb see teema kogu aeg üles. Mõtlesin, et ma nimelt ei lähe. Eks näis.
Plaanin ka minna ja ei suuda otsustada. Viimasel ajal on nii palju sellest Perekoolist räägitud. Muljetage, kuidas seal on? Või mis muidu arvate kogu sellest asjast?
Tunnete skaala kursusel oli seinast seina! Oli vaidlust, võitlust ning pikki monolooge iseendaga. Lõpptulemus väga positiivne ... olen võitnud palju aega ja energiat - suhtlemine peres oluliselt lihtsam.
Murega lapsevanem saab abi, muretu leiab äratundmisrõõmu!
Meie grupis on 15 inimest ja ikka ilma lasteta. Viieteistkümnest on 3 meest pluss üks koolitajatest on ka mees. Grupi õhkkond on väga lahtine, imestasin seda kohe alguses. Nii hea on kuulata, et ka teistel on samalaadsed probleemid. Päris palju suhtumisi on minus muutunud. varem ma sellistele asjadele lihtsalt ei mõelnud.
Mina jäin väga rahule! Alguses mõtlesin küll, et issand 8 korda. APPI!! Rahaline väljaminek ka ikka natuke. Läksin siis kohale natuke umbusus aga see hirm kadus peale teist korda täiesti. Inimesed on hästi avatud ja koolitajad samuti. Jõudsin tõdemuseni, et isegi kui midagi kui kõik on peres hästi, siis saab koosolemise aega veel mõnusamaks teha!!!!
Tere!
Olen üks perekoolituste koolitajaist. Paar päeva tagasi lõpetasin ühe koolituse grupiga, kus oli 15 inimest. Nende hulgas ka kaks vanaema.
Koolituse üks eesmärkidest on anda Gordoni metoodika järgi lastega paremini suhtlemise viise ja võtteid. Kuidas kasvatada lapsi nii, et vanem oleks rahul, laps oleks rahul ja suhted vanemate ja laste vahel oleksid head.
Kuna koolitus on grupikoolituse vormis, siis kindlasti toimub grupiliikmetes endis arenguline muutus. See on parim, mis juhtuda saab. Muutuste läbiviimiseks peresüsteemis on eelkõige vajalik inimestel endil muutuda.
Paljud vanemad ütlevad koolituse lõpus, et nad on muutunud avatumaks, julgemaks, enesekindlamaks. Grupis rääkimine on esialgu paljudele raske, kuid kui grupis on turvatunne ja usaldus, siis grupp toetab ja julgustab juba ise.
Üks asi on saada teadmisi, teine asi on need teadmised kujundada oskuseks. Just oskuste treenimine ongi perekoolituse üks olulistest osadest. Võib ju lugeda ja niisama kuulata ja kuulda, aga oskuseni see ei vii.
Koolituse lõppedes on enamik (kui mitte kõik) vanemaid andud tagasisidena väga positiivse hinnangu. Tahetakse saada jätkukoolitust iseenda isiksuse arendamiseks. Vanemad on jõudnud arusaamisele, et tore on ennast avastada ja muuta. Muututakse positiivsemaks, sallivamaks. Hoidvate ja mõistvate peresuhete arvelt leitakse aega iseendaga tegelemiseks.
Sageli on vanemad jõuetuseni kurnatud igapäevasest jagelemisest lastega ja abikaasaga, ämmaga, töökaaslastega jm.
Ei pea jagelema. On võimalik ka teisiti olukordi lahendada.
Seega perekoolitus on suhtekoolitus, mis annab oskusi ja teadmisi mitte ainult lastega, vaid inimestega suhtlemiseks üle-üldiselt.